niedziela, 14 kwietnia 2013

Witam wszystkich, którzy odwiedzili tą stronę. Mój poprzedni blog nowagora.blog.onet.pl został zlikwidowany przez administratora, gdyż nie było na nim nowych wpisów przez trzy miesiące. Dzieki mojemu przyjacielowi Robertowi mam nowego bloga, na którym postaram się kontynuować poprzedni. Postaram się także nie robić tak długich przerw, aby i ten nie został zamknięty, no i "doskonalić" go w miarę wdrażania się w zawiłości komputerowe, bo w tej dziedzinie orłem nie jestem. Do rychłego więc spotkania. Bronisław Rzepecki

3 komentarze:

  1. A zatem trzymamy za słowo i czekamy na ciekawe wpisy! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle dobrego uczyniłeś już i warto to co jest jak i to co będzie publikować.Ta forma informowania jest bezcenna nie tylko dla miejscowych ale także dla rozproszonych nowo górzan. Pozdrawiam: Józef Dorynek

    OdpowiedzUsuń