sobota, 6 lipca 2013

Album zdjęć nowogórskich


     Skończyliśmy publikowanie na blogu „Zarysu historii Nowej Góry” w wersji tekstowej, kolej więc obecnie na zaprezentowanie zdjęć dotyczących naszej miejscowości – zarówno jej wyglądu obecnego, zabytków materialnych, jak również dokumentów , do których udało mi się dotrzeć. Jak dla mnie to już „wyższa szkoła jazdy”, ale mam nadzieję, że tą trudność też uda się mi pokonać i zarówno Mieszkańcy Nowej Góry, jak również wszyscy inni zainteresowani tą miejscowością, będą mogli zapoznać się z tymi materiałami, gdyż nie wszystkie z nich są ogólnie dostępne.
      Tu chciałbym się zwrócić z prośbą do wszystkich posiadających stare dokumenty dotyczące Nowej Góry (np. świadectwa szkolne, metryki chrztu etc.), czy też zdjęcia, przedstawiające dawny wygląd budynków nowogórskich, mieszkańców, o przesyłanie skanów zdjęć lub też informacje na adres bloga (np. w komentarzach) lub na mój adres mailowy – geronimo298@onet.eu
      Z góry dziękuję – w ten sposób Państwo również przyczynicie się do ocalenia cząstki historii naszego dawnego miasta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz